Les postals nadalenques més boniques del món

I ja em perdonareu la modèstia però com a tot bon retonyo la seva mare és una fan incondicional ;)

Et poses davant del full en blanc. Passen 10 minuts i l’únic que has aconseguit és fer els mateixos 4 gargots de quan t’avorries en una reunió a l’oficina. Passen 10 minuts més i res. Oh my God, ja hi som: crisis d’inspiració.

Gairebé tots els projectes que engego comencen d’aquesta manera i fins que no decideixo que el que he fet realment val la pena, a casa Gabriela passem una llarga travessia pel desert en la que no hi falten els dies de baixon, els dies de confeti en els que he trobat la idea perfecta (i que després mai ho és) i els dies en els que quan ho tinc tot fet… aiiixxxx…. no em convenç :(  -Aquests dies a casa Gabriela hi ha gent a qui la vena del coll li arriba a proporcions abans mai vistes-

I és que això deu ser com el mite del vestit de les núvies (que no sé si és mite o realitat, si us plau alguna novia ho podria confirmar?), diuen que quan el trobes saps que és aquell. A mi això em passa amb els pisos i amb els dissenys que faig. I quan vaig haver acabat cadascuna d’aquestes 4 postals que avui us porto gairebé em cau la llagrimeta, sabia que eren aquestes les escollides per ser les postals nadalenques més boniques del món i per fer-vos una miqueta felices a cadascuna de vosaltres. Passem al showroom? Passin i vegin:

Arbres_Anvers

PareNoel_Anvers

Boles_Anvers

Rens_Anvers

4Postals_Revers

Detall-Arbre

Detall-Pare-Noel

Detall-Boles

Detall-Rens

Així de guapa s’ha posat la botiga de Gabriela on hi podreu trobar les postals en paquets de 4, 8 o 12, n’hi ha per a tots els gustos!

He buscat que les postals tinguessin aquest efecte desgastat perquè noies, si el vintage és tendència les postals Gabriela no podien ser menys ;) Així que escollint el paper adequat hem aconseguit que cada una de les postals tingui un toc que la fa única i molt molt especial. Aiiii que torna a sortir el amor de madre!

De veritat espero que us hagin agradat molt, una quan es posa davant del paper en blanc no sap del tot si allò acabarà a bon port, el que si us puc dir és que jo n’estic molt orgullosa i que les he fet amb tooot el carinyo del món ;)

Això sí! Sigui amb aquestes postals o sigui amb unes altres, no deixeu d’escriure unes paraules boniques als que més us estimeu!!

Una abraçada,
Laura

 

6 thoughts on “Les postals nadalenques més boniques del món

  1. Oh!!!!!!, jo vui, jo vui!!!, precioses, boniques, marevelloses, increíbles… Com ho he de fer per acoseguir-ne…, amb aquestes postals és impossible que no sorti la inspiració i la imaginació!

  2. Son molt boniques i dolces però el millor de tot es que transmeten carinyo, tendresa, i pau ….. les persones que les rebin segur que ho senten així……. Felicitats mama de les postals….

Els comentaris estan tancats.